Menu
Je hebt ons online voorbij zien komen of op een andere manier van ons gehoord en denkt: cool, een bedrijfskookboek. Dat is echt iets voor ons!
Hieronder lees je hoe zo’n bedrijfskookboek precies tot stand komt.
Neem contact met ons op. We willen meteen van je weten hoeveel recepten er (ongeveer) in het kookboek moeten komen en hoeveel exemplaren je (ongeveer) van het kookboek wil laten drukken.
Binnen 2 dagen ontvang je een prijsopgave met plan van aanpak.
Dan plannen we een (online) meeting met je in.
Onze art director en designer zullen alles willen weten over jullie bedrijf en huisstijl. Ze bespreken de mogelijkheden met je en samen brainstormen jullie over de look and feel van het kookboek.
Je ontvangt een eerste voorstel in de vorm van een moodboard waar je nog op mag schieten.
Het is nu tijd om recepten te verzamelen. Eerder in het traject spraken we af of je dat zelf doet of dat wij dit voor je verzorgen.
Tijd om de fotoshoots in te plannen! Al jullie heerlijkheden worden in onze studio op de foto gezet én onze chef controleert meteen of alle receptuur klopt.
Ondertussen vraagt onze culinair journalist de indieners van de recepten het kookschort van het lijf en is onze designer druk bezig met de vormgeving van het boek.
Wanneer alle teksten en recepten verzameld zijn, zorgt een van onze redacteurs ervoor dat het boek qua inhoud, tekstopbouw, stijl en spelling klopt.
Nu is het tijd een proefdruk te laten maken! Deze druk lopen we samen door. Een spannend en heel leuk moment, het boek begint tot leven te komen.
Helemaal happy? Het boek gaat naar de drukker. Nog even wachten en dan is jullie bedrijfskookboek klaar om uitgedeeld te worden!
Neem dan contact op met Alex, zij beantwoordt al je vragen.